Tuesday, February 1, 2011

Helle Paldra luulekogu

Tükil ajal pole nüüd keegi meie seltskonnast trükis oma luulekogu välja andnud, nüüd sai sellega hakkama  tantsuõpetaja Viljandist Helle Paldra.

Helle luulevihikut on võimalik tellida ka meie raamatupoe kaudu.


Olen kui vikerkaar



  

KREEDO

Uhke roos ma ei tahagi olla
ja pole ma uimastav nelgiõis.
Olen kasvanud kaskede alla,
samblamätastelt kastet ma jõin.

Jääd läbida jõudu ja visadust
ehk ei jätku, et olla kui lumelill.
Taeva suudlusest sündinud armastus
tahan olla ma - sinilill.

Suvel heinamaal kiiguksin tuules,
peites saladust "jaa või ei",
süda muretu, mõtted täis luulet -
karikakra õrnlihtne õis.

Hilissügisel astrina peenral
õpin taluma hallaöö hingust.
Talvel jäälilleks saan sinu aknal
ja sulan su soojast pilgust.









No comments:

Post a Comment