Tuesday, April 7, 2015

Luulekevad 2015


Margit Saladus

Kevad südames

Ma päiksekiiri tunnen oma ihul
ning palgeil kumab rõõmupuna
ja mõtted püsivad vaid Sinul-
mind võiksid silitada juba!

Su embust tunnen oma meeltes,
mind vallutanud ootusärevus.
Mil väljendada võiks end juba kehakeeltes
ja tunda ihus kirevärelust!?

End tahan tunda Sinu embuses-
seal olla oleks nõnda hea.
Võin lendu tõusta sinu lembuses-
käib Sulle mõeldes ringi minu pea.

On lõpuks jõudnud kevad minu hoovile
ja naeratus taas õitseb minu suul.
Ehk korra lendu tõusta koos me proovime
ja laseks minna hetkeks kõigel muul!?

2014

 
 
Julia Legatavitšute

Lahkumine

Ma kannan sind

uneliiva radadel, mis
hommikuti pudenemas
põskedelt,

soojas mälestuses,
askeetlikus toas,
teises reaalsuses,
su huultelt langevate
sõnade kõlatus vandes,

hüljatud suudluste rajal
punase kleidi
piirjoonte taga,
meid läbistanud
tõe lähedal,
minut enne
ukse sulgumist.

Ma kannan sind,
kiiresti kustuvas
sügisvalguses,
eemalduvate
sammude kajas
uduselt tänavalt,
täitmatus tühjuses
kahe sõna vahel
sügaval eneses.

No comments:

Post a Comment