Wednesday, June 1, 2011

Luuletusi Luulekevade vihikust














J.K. Bode

PORI ÕHTUPALVUS


Täistaldne jumal,
kuula mu palvet-
astu mu sisse
ja minema vii.

Öösel on igav,
eikeegi on liikvel;
koergi ei kuse
mu peale ju siin.

Vii mind külla
ja muuseumiööle,
ära siit külma
ja päikese käest.

Jäta mind sinna,
seltskonna hoolde;
kohta, kus julma
huumorit näeks.

Võta mind kuulda,
täistaldne jumal,
sinu ustav teener- pori.




Pirje Petter

KÄPIKUROMANTIKA

Käpikus käsi
tahaks toetada end
sekundimurdosaks
teisele käpikus käele
soe-villane pai
spontaanselt
Kadrioru trammis



Aivar Kranich

* * *

lõpusteta kromanjoonlane
suurt laanetagust suve narrimas
ikka nirr narr ikka nirr narr
näitab isegi keelt (sedagi hüpiknöörina)
lõpuks suvi muidugi tüdineb
hästisihitud päikesepaiste purustab kromanjoonlase kuulmekiled
väljapudenenud tsemendist & liivast moodustub mustamäe


* * *

rohekate ripsmetega kontorikoristajal homme sünnipäev
mõni jõukam kingib väärtgravüüri
mõni vaesem vaskussi
järgmiseks sünnipäevaks
on iluussid kontorikoristaja keha pikkusesse ja laiusesse
salakäigud uuristanud
talv saabub alati ju nii ootamatult



Andres Jõerand


lahja lausus õpetaja
läbi lugenud mu töö
selles töös ma veensin teda
kahekesi veetma öö

olen kardin omal puul
ripun ripun mis seal muud
ei saa seista omal jalal
äkki saangi kuid ei taha

klaas on tühi vorst on söödud
kohal viskab grammofon
minu vanemad on töötud
õnneks sms-laen on

klaveri võis müüa maha
naaber rahul tühja sest
kindlustusest sain veel raha
maharaiut pöidla eest



No comments:

Post a Comment